محل لوگو

آموزش دریافت شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول روزانه ۵ تا ۱۰۰ هزار تومان


آموزش دریافت شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول روزانه ۵ تا ۱۰۰ هزار تومان

دریافت شارژ ایرانسل و همراه اول روزانه بین ۳۰۰۰ تا ۲۰ هزار تومان

توجه :از کجا متوجه بشیم این سیستم شما واقعا کار میکنه و الکی نیست؟

چون متأسفانه خیلی خیلی از این تبلیغات زیاد شده و تو گروههای تلگرام و واتساپ و.... هرکی اومده میگه بیا تو فلان ربات تو فلان نرم افزار ۷۰۳۰ و.... عضو شوید و مثل شرکت های هرمی به درآمد برسید یا مثلا شارژ بگیرید ولی هیچ کدومشون بدرد نمیخوره و الکیه؟!

از کجا متوجه بشیم این پکیج شما مثل بقيه نباشه؟!

 

چون اگه ما واقعا بدونیم روزانه میتونیم بین ۳۰۰۰ تا ۲۰ هزار تومان شارژ رایگان بگیریم در عرض چند دقیقه خب حاضریم چند صد هزار تومن حتی پول بابت یادگیری این سیستم بدیم چون میتونیم مادام‌العمر از شر هزینه خرید شارژ در امان باشیم و نگران تموم شدن بسته اینترنت نباشیم!!!!!!!!!

پس اصلا نگران نباشید!!!!!!!

دوستان عزیز از امروز به بعد دیگه لازم نیست پول خرید شارز بدید....

 

 

ما پس از گذشت چندین ماه جستجو بالاخره راهی قانونی و ۱۰۰ % شدنی برای دریافت شارژ رایگان پیدا کردیم.
این روش ما ربطی به شرکت های هرمی یا شارژ هرمی یا  برنامه ۷۰۳۰یا برنامه های دیگه که باید برید sms بدید و هزینه پیامک براتون داره نداره و روش ما کاملا جدید و متفاوت هست و خیلی از افراد از این روش بی اطلاع هستند،متاسفانه تلویزیون هم اصلا به این موضوع اشاره نکرده که پس از گذشت چندین ماه این روش رو یافتیم. نکته: شما توسط این سیستم میتوانید در عرض چند دقیقه یا چند تانیه

متاسفانه تلویزیون هم اصلا به این موضوع اشاره نکرده که پس از گذشت چندین ماه این روش رو یافتیم. نکته: شما توسط این سیستم میتوانید در عرض چند دقیقه یا چند تانیهمتاسفانه تلویزیون هم اصلا به این موضوع اشاره نکرده که پس از گذشت چندین ماه این روش رو یافتیم. نکته: شما توسط این سیستم میتوانید در عرض چند دقیقه یا چند تانیه بین ۳۰۰۰ تا ۲۰ هزار تومان شارژ دریافت کنید. شارژ ماهانه شما حدود ۱۵۰ هزار تومان الی بیشتر خواهد بود.

http://uupload.ir/files/2m8_7110.jpg

 توجه: این روش تضمینی است به شرطی که طبق آموزشات داده شده عمل شود، ممکن است یک شخص با توجه به عملی که انجام میدهد روزانه ۳۰۰۰ تومان شارژ دریافت کند یا ممکن است بالای ۲۰ هزار تومان دریافت کند. پس همه چی به شما بستگی دارد که آموزش ها را چگونه انجام میدهید.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

سوال مهم:

سلام من یک فرد ۴۷ ساله هستم و اصلا حال و حوصله کارهای پیچیده و سخت رو ندارم تا برم شارز بگیرم، دنبال یک روش سریع و کاملا شدنی هستم و دوس ندارم برم هرمی کار کنم یا sms بدم به این و اون تا فلان شماره رو بگیره؟! لطفا به سوال من جواب بدید؟!

پاسخ:

سلام دوست عزیز،شما اصلا قرار نیست هرمی کار کنیدو قرار نیست sms بازی کنید و اصلا ربطی به برنامه ۷۰۳۰ نداره و ربطی به هک کردن نداره، ربطی به سایتهای کلیکی و تبلیغ دیدن نداره ربطی به شارژ خریدن و قبض پرداخت کردن دیگران نداره تا شما مثلا امتیاز بگیرید،این روش متفاوت هست.

پس با خیال راحت میتونید تا آخر عمرتون از این سیستم استفاده کنید،این روش کاملا قانونی هست و ما دارای نماد اعتماد الکترونیک توسط سایت معتبر 4kia هستیم و از طرف 4kia نظارت میشیم.

 

 

این پکیج به همراه یک هدیه و جایزه ارزشمند به قیمت ۲۰۰ هزار تومان به شما عرضه میشه

آموزش ساخت بی نهایت شماره مجازی بدون ریپورتینگ

شماره مجازی چیست؟ به شما این امکان رو میده که با یه شماره واقعی بتونید اکانت آمریکا یا کشور های دیگه داشته باشید و بتونید هم به افراد بصورت ناشناس پیام بدید و هم برای افزایش ممبر ازش استفاده کنید، حتی میتونید از فروش شماره مجازی کسب درآمد کنید

 

پشتیبانی :

vahmadyan0923@

یا با شماره تلفن

09387910551

تماس بگیرید


مبلغ قابل پرداخت 114,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2534

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما